גלנט תכנן לנזוף במפקד מחוז ש"י; השר בן גביר בלם

מרדכי הלפרין 2 Comment on גלנט תכנן לנזוף במפקד מחוז ש"י; השר בן גביר בלם

בעיצומה של המלחמה: גלנט זימן לשיחת נזיפה את מפקד מחוז יהודה ושומרון על "היעדר אכיפה" נגד מתיישבים. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מנע זאת וטען כי לשר הביטחון אין סמכות לזמן מפקד מחוז לשיחה ובוודאי שלא לנזוף בו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט זימן לשיחת נזיפה את מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, על כך שלטענתו משטרת מחוז ש"י לא עוסקת מספיק באכיפה נגד מתיישבים, ועסוקה בעיקר בפשיעה לאומנית של ערבים באיו"ש. זאת למרות שלשר הביטחון אין סמכות לשוחח עם קצינים במשטרה ולזמנם לשיחות, ללא אישור מהשר לביטחון לאומי.

לביקורת של גלנט על מחוז יהודה ושומרון במשטרה שותף גם השר וחבר הקבינט המצומצם בני גנץ, שלשיטתו קיימת היעדר אכיפה מצד המשטרה נגד יהודים באזור יהודה ושומרון.

השר בן גביר התערב, הודיע ללשכת שר הביטחון כי הוא מעניק למפקד המחוז גיבוי מוחלט, כי מפקד מחוז במשטרה אינו כפוף לשר הביטחון, וכי אין בסמכותו של גלנט לזמן אותו לשיחות, ובוודאי שלא לנזוף בו. בן גביר הוסיף כי פגישה בין ממ"ז ש"י לשר גלנט תיערך אך ורק בנוכחותו.

במידה וירצה גלנט לקיים את הפגישה, בכוונת השר בן גביר לגבות בפגישה את מפקד המחוז, ולהסביר לשר הביטחון כי אין מושג כזה "אלימות המתנחלים", וכי מי שפועלים באלימות באיו"ש, מיידים אבנים ובקבוקי תבערה, מבצעים פיגועי ירי ושואפים לשחזר את הטבח שביצעו מחבלי חמאס, אלו ערבים ביהודה ושומרון, ולא היהודים, שמגינים על עצמם.

בסביבת השר בן גביר אומרים כי "שר הביטחון צריך להקדיש את זמנו בזמן מלחמה להשמדת החמאס וכל אויבי ישראל, ולא במושג הפיקטיבי והשיקרי "אלימות המתנחלים". המתיישבים הגיבורים נמצאים בקו חזית הלחימה, רבבות מהם משרתים כעת במילואים בדרום ובצפון, והם השאירו בבית נשים וילדים. מוטב שכולנו ניתן להם גיבוי".



2 תגובות

מיין תגובות